2011. április 25.

Egy hétig még jobb bölcsésznek lenni!

Idén harmadszorra is elérkezik hozzánk a Bölcsész Napok rendezvénysorozat, melyet az ELTE BTK Hallgatói Önkormányzata szervez minden érdeklődőnek, de legfőképpen az ELTE bölcsészeknek.
Már nagyon várom, már csak egy hét és kezdődik. Rengeteg érdekes program lesz, és mi is fellépünk az ELTE Musical Színpaddal...

Egy hét, amikor valóban megéri bölcsésznek lenni. Kiülni a teraszra egy sör mellett az órák után és csak élvezni a történéseket. Tavaly is lelkes nézője és élvezője voltam ennek az egy hétnek. Igazából nem is szeretnék erről túl sokat írni. Gyere el te is!
Bölcsész Napok a Trefort Kertben 2011– Heaven Street Seven, Lovasi András, Szabó Balázs, Ocho Macho, Mogács Dániel
Május 2. és 6. között minden eddiginél színvonalasabb, ingyenes programokkal várja a bölcsészeket és barátaikat a Belváros szívében Bölcsész Napok.

Május 3-án este 9-től a Suhancos egykori tagjának nevével fémjelzett, könnyűzenét és népzenét vegyítő Szabó Balázs Bandája gondoskodik arról, hogy egy percig se bírjunk nyugodtan állni.

Május 4-én Az év hazai felfedezettje kategóriában Fonogram díjra jelölt Ocho Machóé a Nagyszínpad.

Ha 8 fickó 4 zenei stílust kever, akkor hány ember fog tombolni a Trefort-kertben? A válasz egyszerű: május 5-én a 15 éves Heaven Street Seven méri a decibeleket.

Stand-up műfajban két fura figura osztja majd az észt: 3-án este 6-tól a jelenleg földrajz-kémia szakos tanár Rekop György, 5-én 7-től pedig Mogács Dániel (Magyar Kétfarkú Kutya Párt, Brendon, etc.) kapja kezébe a mikrofont.

Napközben konferenciák várják az érdeklődőket: május 4-én fél 1-től reklám és marketing témában, május 5-én déltől pedig a Dalszövegírás lesz terítéken, Lovasi András és Müller Péter Sziámi részvételével.

Minden további információ: bolcsesznapok.elte.hu